Wat doet GFG® niet?
GFG® treedt enkel op bij een faillissement van één van haar leden. Uw klant kan bij ons dus niet terecht voor klachten over zijn reis, een annuleringsverzekering, een verzekering tegen ziekte, tegen verlies van bagage ...
Heeft je klant klachten over zijn reis of het verloop ervan?
Klop dan eerst aan bij zijn reisorganisatie. Raadpleeg hun algemene voorwaarden en volg de geldende klachtenprocedure.
Komt uw klant er niet uit? Dan kan hij eventueel terecht bij:
De Geschillencommissie Reizen
De reiziger kan er een verzoenings- of arbitrageprocedure opstarten.
Vooruitgangstraat 50 1210 Brussel
tel:
+32 (0)2 277 61 80
fax:
+32 (0)2 277 91 00
email:
website:
De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie
Reizigers kunnen er terecht voor informatie over hun consumentenrechten of om een klacht in te dienen.
City Atrium Vooruitgangstraat 50 1210 Brussel
tel:
+32 (0)800 120 33
fax:
+32 (0)800 120 57
email:
website: