Wat doet GFG niet?

beach
  • Faillissement Ornella Travel - 31/08/2021. Reizigers kunnen een schadedossier indienen bij het Garantiefonds Reizen via deze link.

Wat doet GFG® niet?

GFG® treedt enkel op bij een faillissement van één van haar leden. Je kan bij ons dus niet terecht voor klachten over je reis, een annuleringsverzekering, een verzekering tegen ziekte, tegen verlies van bagage,...

Heb je klachten over je reis of het verloop ervan?

Klop dan eerst aan bij je reisorganisatie. Raadpleeg hun algemene voorwaarden en volg de geldende klachtenprocedure.

Kom je er niet uit? Dan kan je eventueel terecht bij:

De Geschillencommissie Reizen

Je kan er een verzoenings- of arbitrageprocedure opstarten tussen jou en de betrokken reisorganisator, doorverkoper of reisbureau.
Vooruitgangstraat 50
1210 Brussel
tel:
+32 (0)2 277 61 80
fax:
+32 (0)2 277 91 00

De Federale Overheidsdienst Economie, K.M.O., Middenstand en Energie

Je kan er terecht voor informatie over je consumentenrechten of om een klacht in te dienen.
City Atrium
Vooruitgangstraat 50
1210 Brussel
tel:
+32 (0)2 208 36 110
fax:
+32 (0)2 208 39 15vvv