Aangifte schade

  • Het Garantiefonds Reizen is verhuisd. Nieuw adres: Kalkoven 5 (b. 0202), 1820 Steenokkerzeel.

Schadeclaim bij faillissement

Boekte u een reis bij een reisorganisator of een doorverkoper/reisbureau, lid van GFG® en is deze failliet gegaan? Dan kan u contact opnemen met GFG®. Wij zijn er om u te helpen.

Procedure:

  1. Verricht geen betalingen meer aan de gefailleerde want deze zijn in géén geval gedekt door onze garantieverzekering;
  2. Vul het schadeclaimformulier hieronder zo nauwkeurig en zo volledig mogelijk in en voeg alle erbij horende bewijsstukken toe (maximaal 10 met een maximale totale bestandsgrootte van 5 MB);
  3. De door een benadeelde reiziger gemandateerde reisorganisatoren, doorverkopers, reisbureaus, advocaten, accountants,… voegen bij stap 2 een kopie toe van het door de reiziger ondertekend mandaat en vergeten bij stap 3 hun hoedanigheid en bijhorende contactgegevens niet te vermelden;
  4. Vergeet niet op de knop “verzenden” te klikken om de procedure te beëindigen. U zal zo spoedig mogelijk een ontvangstbevestiging met bijhorend dossiernummer per e-mail ontvangen;
  5. Noteer het dossiernummer en vermeld dit bij elk verder contact met GFG®;
  6. GFG® behandelt de schadeclaim binnen een redelijke termijn;
  7. Hou uw mailbox in het oog voor informatie over de voortgang en eventuele vragen om aanvullende informatie;
  8. Beantwoord eventuele onze vragen zo snel en nauwkeurig mogelijk.

De schadeafdeling van GFG® is bereikbaar per telefoon: 02/240.68.00 of per e-mail: claims@gfg.be

Gelieve hier de faillissementen te vinden die GFG® momenteel behandelt.

Loading...