Wat doet GFG wel?
Als uw klant op reis is of hij moet nog vertrekken is het laatste wat hij verwacht wel het faillissement van zijn reisorganisator, doorverkoper of reisbureau.
Gebeurt dat jammer genoeg toch, dan doet GFG® er alles aan om hem snel en efficiënt te helpen. Zo wordt de last voor jouw klant tot een absoluut minimum herleid.
Is uw klant nog niet op reis vertrokken?
Dan zijn er twee mogelijkheden:
GFG® betaalt de door hem verloren som in het faillissement terug.
GFG® zorgt ervoor dat hij toch op reis kan vertrekken.
Welke oplossing GFG® kiest, hangt af van een aantal praktische zaken. Als de reisorganisator bijvoorbeeld het hotel en/of de vlucht al betaalde, heeft het weinig zin om de reis te annuleren. Willen het hotel en eventuele andere plaatselijke leveranciers niet echt meewerken, dan is het vaak beter om de reis te annuleren en hem te vergoeden. Eén ding staat vast: GFG® kiest altijd voor de meest efficiënte oplossing!
Bij vergoeding van de schade spreekt het voor zich dat hij enkel het geld terugkrijgt dewelke hij effectief al betaald heeft aan zijn reisorganisator, doorverkoper of reisbureau vóór het financieel onvermogen of faillissement van die laatste. Bepaalde onkosten worden door GFG® evenwel niet terugbetaald.
Meer informatie vind men in onze Algemene Voorwaarden.
Is uw klant al op reis?
Is uw klant al op bestemming op het moment dat zijn reisorganisator, doorverkoper of reisbureau failliet gaat? Dan zorgt GFG® ervoor dat hij zorgeloos verder kan genieten van zijn vakantie zoals gepland. Mocht dat toch niet mogelijk blijken, dan ziet GFG® erop toe dat hij veilig thuis geraakt.
Meer informatie vind men in onze Algemene Voorwaarden.